• Voor 15:00 besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending vanaf 25 euro
  • Niet goed? Geld terug!


    Retourneren & Garantie

    Informatie rondom garantie & retour

    Retourneren

    U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Echter zal er bij een retourzending een verzendtarief van €6,15 in rekening gebracht worden. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.


    Hoe kan ik iets retourneren?

    Stappenplan retour indienen

    1. Log in op uw account, heeft u nog geen account? Geen probleem maak een nieuwe account aan met het opgegeven e-mailadres van uw bestelling.

      Retourklant_1.png

    2. U komt uit op een pagina waar uw recente orders te zien zijn. Vervolgens klikt u op Bekijken naast de order waarvan u artikelen retour wilt sturen.

      Retourklant_2.png

    3. Nu komt u in het overzicht van de betreffende order terecht. Hier kan u rechts onderin op de knop Artikelen retourneren klikken om de retourzending aan te maken.

      Retourklant_3.png

    4. U wordt doorgestuurd naar een pagina waar u de retourzending kunt instellen. De eerste stap is aangeven welke producten retour gestuurd worden. Dit wordt gedaan door het aantal aan te geven in het drop-downmenu. Producten die u wilt houden, laten u op 0 staan.

      Retourklant_4.png

    5. De volgende stap is aangeven waarom de betreffende producten retour gestuurd worden. Bij Reden en Actie kunt u kiezen uit verschillende retourredenen of kiezen voor de optie "Anders, namelijk...".

      Retourklant_5.png

    6.  

      Retourklant_6.png

    7. Vervolgens klikt u rechts onderin op Verstuur.

      Retourklant_7.png

    Uitzonderingen retourneren

      Let op: Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten: 

     -  Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.

    Garantie

    De garantie die u soms bij de aankoop van een product krijgt, noemen we verkopersgarantie of fabrieksgarantie. Deze garantie is iets extra's wat wij niet aanbieden, dit omdat u al wettelijk recht heeft op een goed product. Wij leveren daarom ook uitsluitend producten in een goede staat. Toch kan het soms voorkomen dat wij een fout hebben gemaakt en u per ongeluk een defect product heeft ontvangen. Is dit het geval heeft u het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

     

    Heeft u een klacht?

    We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

     

     

     

     

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »