1 Bestellingen
1.1 Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Alle bestellingen die geplaatst worden via de webshop van Nina Niki worden geleverd door PostNL.
Je ontvangt per email een verzendbevestiging, nadat de bestelling vanuit ons magazijn is aangeboden bij PostNL.
In deze email wordt daarnaast de track&trace code vermeldt, zodat je de bestelling kunt volgen.
Je kunt via de code tevens vinden hoe laat uw bestelling wordt aangeboden bij je verzendadres.
Het kan voorkomen dat je niet thuis bent tijdens de levering. In dat geval krijg je een niet-thuis-code in je brievenbus. Hiermee kun je op dezelfde dag tot 22:00 uur een nieuw bezorgmoment of nieuwe bezorglocatie kiezen (via de website van PostNL).
1.2 Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat moet ik doen?
Soms kan het zijn dat het terecht is gekomen in je spam/ongewenste mail.
Nog steeds niets? Dan kun je in dit geval het beste contact opnemen met de klantenservice van Nina Niki.
1.3 Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wanneer je voor 15:00 besteld, zal je bestelling dezelfde werkdag worden verzonden.
Bestellingen die geplaatst worden in het weekend worden op de maandagen verzonden.
Het kan voorkomen dat je pakket vertraging oploopt. In dat geval kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.
1.4 Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?
Zodra je bestelling is binnengekomen bij Nina Niki, ontvang je een email met alle bestelgegevens.
Check je spam/ongewenst mail. Echter zul je de track and trace code in een aparte mail ontvangen.
1.5 Wat is de huidige status van mijn bestelling?
Wanneer je bestelling is aangemeld voor verzending bij PostNL, zul je een email ontvangen met de verzendgegevens.
2 Bezorging
2.1 Wat zijn de verzendkosten?
We bieden GRATIS verzending aan voor bestellingen binnen Nederland vanaf 25 euro.
Plaats je een bestelling onder de 25 euro dan wordt er standaard €6,25 verzendkosten in rekening gebracht.
Voor bestellingen naar België wordt er standaard €9,25 verzendkosten in rekening gebracht.
2.2 Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Nadat de bestelling is aangemeld bij PostNL, ontvang je van ons een mail met track&trace code.
Hiermee kan je de bestelling volgen via de website van PostNL.
2.3 Ik heb geen track & trace code ontvangen?
Check voor de zekerheid de spammap of ongewenste email.
Staat het mailtje daar ook niet bij?
Neem dan contact op met de klantenservice en wij mailen jou alsnog de track & trace code.
2.4 Mijn bestelling is nog niet binnengekomen, wat moet ik doen?
Het komt zelden voor dat een bestelling niet geleverd wordt.
In enkele gevallen kan dit helaas toch het geval zijn.
Mochten er problemen zijn (en je hebt wel een track&trace code ontvangen),
dan kan je contact opnemen met PostNL via deze pagina.
Indien je de bestelling na een week nog niet in ontvangst heb mogen nemen, kan je contact opnemen met de klantenservice van Nina Niki.
3 Retournering
3.1 Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?
Stap 1. Log in op www.ninaniki.nl met uw gebruikersnaam en wachtwoord
Stap 2. Ga naar "recente orders" en klik vervolgens op "bekijken" naast de order waarvan u artikelen retour wilt sturen
Stap 3. Klik onderin op "artikelen retourneren"
Stap 4. Selecteer welke artikelen u wilt retourneren
Stap 5. Vul de reden van uw retour in en geef de retour actie aan
Stap 6. Vervolgens klikt u op "verstuur"
Zodra uw retour is aangemeld ontvangt u van ons een retourbon waarmee u de bestelling naar ons kan retourneren.
3.2 Wat is de retourtermijn?
Je kan je bestelling binnen 14 dagen terugsturen.
Na deze termijn is dit helaas niet meer mogelijk (tenzij het artikel onder beschadigd/defect valt).
Voor meer info verwijzen wij je naar de "Retourneren" pagina.
3.3 Wat is het retouradres van Ninaniki?
NinaNiki
Aluminiumstraat 10-7
2718RA Zoetermeer
3.4 Wat zijn de retourvoorwaarden?
- Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling
- De kosten voor de retourzending zijn voor de klant. Wij adviseren uw retour via Post NL te versturen.
- Het artikel bevat geen gebruikssporen en dient ongebruikt/onbeschadigd te zijn
- We bieden geen garantie op ritsen, studs, steentjes of pailletten
- Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor bij verzegelde producten.
Wanneer de verzegeling is verbroken zijn deze producten niet retourneerbaar.
- Items op de sale pagina mogen niet retour tenzij dit anders wordt aangegeven.
3.5 Wanneer ontvang ik mijn geld terug?
Zodra wij je retour hebben ontvangen in ons magazijn zullen we deze zo snel mogelijk in behandeling nemen.
Wij streven ernaar jouw retourzending binnen 5 werkdagen te verwerken.
Als alles in orde is en aan alle eisen voldaan is, wordt het bedrag door ons binnen 14 dagen naar je overgemaakt.
3.6 Kan ik mijn online bestelling retourneren in jullie winkel?
Online bestellingen die bezorgd zijn, kunnen per PostNL teruggestuurd worden of geretourneerd worden in onze winkel.
De geretourneerde producten worden door ons nagekeken na aankomst in het magazijn.
Als alles in orde is en aan alle eisen voldaan is, wordt het bedrag door ons binnen 14 dagen naar je overgemaakt.
4 Artikelen
4.1 Mijn maat is uitverkocht, komt deze nog op voorraad?
Heb je iets moois gezien op de webshop maar staat je maat er niet meer bij? We doen onze uiterste best om uitverkochte artikelen zo snel mogelijk weer aan te vullen, helaas is dit niet altijd mogelijk.
Op onze social media houden we je op de hoogte van restock!
4.2 Hoe valt onesize?
In de beschrijving van het artikel staat de pasvorm aangegeven.
Elk onesize artikel valt anders, sommige artikelen vallen tussen maten XS-L en sommige van M-L.
Heb je specifieke informatie nodig? Dan kun je ons altijd mailen naar [email protected]
4.3 Hoe kan ik meer informatie krijgen over een artikel?
Wij doen ons uiterste best om alle informatie bij de artikelen te vermelden.
Mocht je toch nog vragen hebben, dan kun je uiteraard altijd contact opnemen met onze klantenservice
of via onze social media kanalen op Instagram en Facebook.
4.4 Ik wil graag mijn artikelen omruilen, hoe doe ik dit?
Helaas doen wij niet aan omruilen.
Je kan wel de artikelen retourneren dit is wel op eigen kosten en een nieuwe bestelling plaatsen.
4.5 Mijn artikel is beschadigd/verkeerd/ontbreekt, wat moet ik doen?
Neem direct contact op met onze klantenservice door te mailen naar [email protected] onder vermelding van je ordernummer. We nemen je melding zo snel mogelijk in behandeling en kijken samen naar een passende oplossing.
5 Betaling
5.1 Wat zijn jullie betaalmethodes?
Bij Nina Niki kun je betalen via iDeal, Klarna, Visa, Mastercard, Bancontact, American Express en Maestro.
5.2 Ik heb een kortingscode, hoe kan ik deze gebruiken?
Je kunt de kortingscode tijdens het afrekenen invoeren. Klik op toepassen en de korting wordt automatisch verrekend. Komt er een melding dat de code niet geldig is dan is deze waarschijnlijk verlopen of niet geldig. Voor vragen kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.