• Voor 15:00 besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending vanaf 25 euro
  • Niet goed? Geld terug!

This weekend only get 20% off everything! Use code BLACKFRIDAY at checkout

This weekend only get 20% off everything!

    Veelgestelde vragen


    Veelgestelde vragen

    1.1 Wat is de huidige status van mijn bestelling?

    Wanneer uw bestelling is aangemeld voor verzending bij PostNL, zult u een email ontvangen met de verzendgegevens. 

    1.2 Ik heb geen ontvangstbevestiging, orderbevestiging of leveringsaankondiging ontvangen per e-mail, wat moet ik doen?

    Soms kan het zijn dat het terecht is in uw spam/ongewenste mail.

    Nog steeds niets? Dan kunt u in dit geval het beste contact opnemen met de klantenservice van Nina Niki.

     

    1.3 Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

    Alle bestellingen die geplaatst worden via de webshop van Nina Niki worden geleverd door PostNL. U ontvangt per email een verzendbevestiging, nadat de bestelling vanuit ons magazijn is aangeboden bij PostNL. In deze email wordt daarnaast de track&trace code vermeldt, zodat u uw bestelling kunt volgen. U kunt via de code tevens vinden hoe laat uw bestelling wordt aangeboden bij uw verzendadres.

    Het kan voorkomen dat u niet thuis bent tijdens de levering. In dat geval krijgt u een niet-thuis-code in uw brievenbus. Hiermee kunt u op dezelfde dag tot 22:00 uur een nieuw bezorgmoment of nieuwe bezorglocatie kiezen (via de website van PostNL).

    1.4 Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    Wanneer u voor 16:00 besteld, zal uw bestelling dezelfde werkdag worden verzonden.

    Bestellingen die geplaatst worden in het weekend worden op de maandagen verzonden.

    In hoge uitzondering kan het voorkomen dat uw pakket vertraging oploopt.

    In dat geval kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

    1.5 Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?

    Zodra uw bestelling is binnengekomen bij Nina Niki, ontvangt u een email met alle bestelgegevens.

    Check uw spam/ongewenst mail. Echter zul jij jouw track and trace code in een aparte mail ontvangen.

    2.1 Wat zijn de verzendkosten?

    Verzendkosten bedragen €4,95 per bestelling. Vanaf 25 euro zijn de verzendkosten gratis.

    2.2 Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

    Nadat de bestelling is aangemeld bij PostNL, zult u een email ontvangen met track&trace code.

    Hiermee kunt u de bestelling volgen via de website van PostNL.

    2.3 Ik heb geen track & trace code ontvangen?

    Check voor de zekerheid de spammap of ongewenste email. Staat het mailtje daar ook niet bij? Neem dan contact op met de klantenservice en wij mailen jou alsnog de track & trace code.

    2.4 Mijn bestelling is nog niet binnengekomen, wat moet ik doen?

    Het komt zelden voor dat een bestelling niet geleverd wordt. In enkele gevallen kan dit helaas toch het geval zijn. Mochten er problemen zijn (en u heeft wel een track&trace code ontvangen), kunt u contact opnemen met PostNL via deze pagina. Indien u uw bestelling na een week nog niet in ontvangst heeft mogen nemen, kunt u contact opnemen met de klantenservice van Nina Niki.

    3.1 Binnen welke tijd kan ik mijn bestelling terugsturen?

    U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na verzending terugsturen, hierna is dit helaas niet mogelijk (tenzij het probleem onder de garantie valt). Voor meer info verwijzen wij u naar: Garantie en retourneren.

    3.2 Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?

    Voor meer info over de stappen die u kunt volgen verwijzen we naar:

    Garantie en retourneren

    3.3 Krijg ik mijn geld terug als ik een product terugstuur?

    Natuurlijk krijgt u uw geld terug, wanneer u uw product terugstuurt. Echter zal er bij een retourzending een verzendtarief in rekening gebracht worden. Weet u niet zeker of uw producten (nog) voldoen aan de eisen? Stuur gerust een email naar onze klantenservice.

    3.4 Binnen welke tijd krijg ik mijn geld teruggestort?

    De geretourneerde producten worden door ons nagekeken na aankomst in het magazijn. Als alles in orde is en aan alle eisen voldaan is, wordt het bedrag door ons binnen 14 dagen naar u overgemaakt.

     

    3.5 Kan ik mijn online bestelling retourneren in jullie winkel?

    Online bestellingen die bezorgd zijn, kunnen per PostNL teruggestuurd worden of geretourneerd worden in onze winkel. De geretourneerde producten worden door ons nagekeken na aankomst in het magazijn. Als alles in orde is en aan alle eisen voldaan is, wordt het bedrag door ons binnen 14 dagen naar u overgemaakt.

     

     

     

    4.1 Ik wil graag mijn artikelen omruilen, hoe doe ik dit?

    Helaas doen wij niet aan omruilen. Je kan wel de artikelen retourneren dit is wel op eigen kosten en een nieuwe bestelling plaatsen. 

    4.2 Ik wil iets bestellen maar mijn maat is niet beschikbaar!

    Heb je iets moois gezien op de webshop maar staat je maat er niet meer bij?
    Houd onze social media kanalen in de gaten!

    4.3 Hoe kan ik meer informatie krijgen over een artikel?

    Wij doen ons uiterste best om alle informatie bij de artikelen te vermelden.

    Mocht je toch nog vragen hebben, dan kun je uiteraard altijd contact opnemen met onze klantenservice

    of via onze social media kanalen op Instagram en Facebook. 

    Laat een reactie achter

    * Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    * Verplichte velden

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »